Videón a hangtalanul hasító vadonatúj elektromos BMW M3
6 hengeres biturbó benzinmotor helyett ezúttal kerekenként egy-egy villanymotor található a fedélzeten.
6 hengeres biturbó benzinmotor helyett ezúttal kerekenként egy-egy villanymotor található a fedélzeten.
Ez a 3,3 literes sorhatossal szerelt ritkaság alaposan kimaxolja a sportos elegancia fogalmát.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg gyengének találják a BMW M3 Touringot.
A Xiaomi SU7 Ultra a BMW M3 korábbi rekordját döntötte meg.
A BMW első szuperpotens CS kombijaként jegyzett M3 CS Touring itthoni alapára bőven 55 millió forint felett alakul.
Megérkezett az alap M3 Touringnál kicsit könnyebb és némileg erősebb új CS kivitel.
A Neue Klasse platform szedánjának legpotensebb verziója akár négy villanymotort is felvonultathat.
Itt a megoldás azok számára, akik eddig esetleg túl gyengének találták a puttonyos M3-at.
A 600 lóerősnek ígérkező új RS5 szedán és kombi változatban fog támadni.
Ez a különleges BMW M3 CS nem szimplán csak nagyon erős, hanem e mellé még egész könnyű is.
Íme a BMW M3 Touringhoz hasonló erejű, de annál különlegesebb vadonatúj bajor sportkombi.
A felfrissített kombi BMW M3 bőven kevesebb, mint 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Van megoldás azok számára, akik esetleg még a legdurvább gyári M3-ast sem találják elég potensnek.
Érkezőben az alap M3 Touringnál kicsit könnyebb és némileg erősebb új CS kivitel.
Ez a kézi váltós, hátsókerékhajtású és igen könnyű német sportautó egyenesen a DTM hőskorába repíti majd vissza tehetős új tulajdonosát.
A város több körforgalmát meglátogatta a fiatal.
A bejáratósan új, szalonállapotú ős M3-asért átszámítva több mint 90 millió forintot kérnek Ausztriában.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik az M3 Touringnál is egy kicsit izgalmasabb családi autóra vágynak.
Alacsony építési mód, látványos kupéforma, erős 6 hengeres motor, hátsókerék-hajtás és akár kézi kapcsolású váltó. Meghajtottuk a BMW M GmbH utolsó őszinte benzinmotoros sportmodelljét, a hibrid hókuszpókusz nélküli vadonatúj M2-t.